Vyberte krajinu:

Nákupný košík

V košíku nie sú vložené žiadne položky...

Pridajte tovar za 60,00 € do nákupného košíka pre DOPRAVA ZADARMO.

Reklamačné podmienky

Reklamačné podmienky


1. ZJAVNÉ NEDOSTATKY A VADY PRI PREBERANÍ

Ak objednaný tovar vykazuje zjavné nedostatky už pri prevzatí tovaru, kupujúci má právo takýto tovar neprevziať. V takomto prípade bude tovar zaslaný späť predávajúcemu, ktorý je povinný dať vadný stav do poriadku a bezchybný tovar kupujúcemu čo najskôr zaslať.
V prípade, že sa počas záručnej doby vyskytnú pri používaní tovaru vady, môže kupujúci postupovať v súlade s týmito reklamačnými podmienkami a uplatniť reklamáciu.


2. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY (ZÁKONNÁ ZÁRUKA)

 

Kupujúci je oprávnený reklamovať vadu tovaru, ktorá sa prejaví na tovare zakúpenom u predávajúceho, do dvoch rokov od jeho prevzatia. Ak je predmetom kúpy použitá vec, táto lehota sa skracuje na jeden rok.

Právo z vadného plnenia neprislúcha kupujúcemu, ktorý vadu tovaru sám spôsobil. Za vadu tovaru sa nepovažuje opotrebenie spôsobené bežným používaním alebo v prípade kúpy použitého tovaru opotrebenie zodpovedajúce rozsahu jeho predchádzajúceho používania. Za uplatniteľnú vadu sa nepovažuje ani vada tovaru spôsobená nesprávnym alebo neprimeraným používaním alebo manipuláciou, alebo napríklad živelnou pohromou alebo násilným poškodením.

Kupujúci môže vadu reklamovať len u predávajúceho, u ktorého tovar kúpil.

Primárne prostriedky nápravy

Ak má zakúpený tovar vadu, má kupujúci právo na odstránenie vady buď (a) dodaním novej bezchybnej veci, alebo (b) opravou veci, pokiaľ zvolený spôsob odstránenia vady nie je nemožný alebo neúmerne nákladný v porovnaní s druhým spôsobom.

Predávajúci je oprávnený odmietnuť odstránenie vady, ak je to nemožné alebo neprimerane nákladné, najmä s ohľadom na závažnosť vady a hodnotu, ktorú by tovar mal bez vady.

Sekundárne prostriedky nápravy

Kupujúci je oprávnený požadovať primeranú zľavu alebo odstúpiť od zmluvy, ak

  • predávajúci odmietol odstrániť vadu tovaru;
  • predávajúci neodstránil vadu riadne (t. j. v primeranej lehote, bezplatne, bez výrazných ťažkostí pre kupujúceho) alebo ak oprava alebo výmena tovaru nie je objektívne možná alebo by predávajúcemu spôsobila neprimerané náklady;
  • vada sa po oprave objavuje opakovane;
  • vada je podstatným porušením zmluvy (t. j. vada znemožňuje používanie tovaru na účel, na ktorý je určený, a nemožno objektívne predpokladať, že predávajúci vadu odstráni);
  • predávajúci vyhlási, že vadu neodstráni v primeranej lehote alebo bez toho, aby to kupujúcemu spôsobilo značné ťažkosti, alebo je z okolností zrejmé, že predávajúci vadu riadne neodstráni.

Primeraná zľava sa určí ako rozdiel medzi hodnotou bezchybného tovaru a vadného tovaru, ktorý kupujúci dostal.

Kupujúci nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je vada tovaru nepodstatná.

3. PRIEBEH A RIEŠENIE REKLAMÁCIÍ

 

Kupujúci, ktorý sa rozhodne reklamovať tovar zakúpený u predávajúceho, zašle tovar spolu s príslušenstvom, kópiou daňového dokladu (faktúry) a vyplnenou žiadosťou o reklamáciu na adresu DIMEX ART s.r.o., Lihovarská 1378/11, Radvanice, 716 00 Ostrava (pozn.: bývalý areál Bastro). Kupujúci zodpovedá za riadne doručenie reklamovaného tovaru predávajúcemu. Žiadosť o reklamáciu si môžete stiahnuť TU (je možné si ju vyžiadať od predávajúceho e-mailom, telefonicky alebo poštou). Tovar je možné odovzdať a reklamačný formulár vyplniť aj v predajni predávajúceho.

V prípade zaslania reklamovaného tovaru od kupujúceho predávajúcemu sa za dátum prijatia reklamácie považuje dátum prevzatia poslednej časti tovaru predávajúcim. Za dátum vybavenia reklamácie sa považuje dátum, kedy predávajúci oznámi kupujúcemu, že reklamácia bola vybavená.

Predávajúci je povinný vadu odstrániť (vybaviť reklamáciu) v primeranej lehote po jej vytknutí. Maximálna lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní odo dňa nasledujúceho po dni doručenia žiadosti o vybavenie reklamácie Predávajúcemu, ak sa Predávajúci s Kupujúcim nedohodne na dlhšej lehote. Ak reklamácia nie je vybavená po uplynutí uvedenej lehoty, má Kupujúci rovnaké práva a povinnosti, ako keby išlo o neodstrániteľnú vadu.

Ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, predávajúci mu vráti kúpnu cenu bez zbytočného odkladu po tom, čo obdrží tovar alebo po tom, čo mu kupujúci preukáže, že tovar odoslal, najneskôr však do 14 dní.

Ak predávajúci upozorní kupujúceho na možnosť prevzatia tovaru po oprave, ale kupujúci tovar neprevezme v primeranej lehote po upozornení, má predávajúci nárok na úhradu za uskladnenie tovaru. Táto platba je 150 Kč. Predávajúci a kupujúci sa môžu dohodnúť na podmienkach prepravy tovaru.

Predávajúci bude kupujúceho informovať o priebehu reklamácie (prijatie, vybavenie alebo zamietnutie) e-mailom alebo telefonicky.

4. PODMIENKY REKLAMÁCIE TAPIET

 

V prípade reklamácie tapety musí kupujúci tapetu po jej prevzatí (a pred jej použitím) skontrolovať. Odporúčame tiež uschovať si originálny štítok s uvedením čísla tapety a šarže pre prípadné reklamácie.

V prípade reklamácie musí kupujúci

  • vrátiť rolku tapety predávajúcemu vcelku (t. j. tapeta nesmie byť rozrezaná)
  • ku každej reklamovanej rolke pripevnite originálny štítok s uvedením čísla tapety a jej šarže, ako sa odporúča.

Ak uvedené podmienky nie sú splnené, kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, sa vystavuje riziku, že predávajúci jeho reklamáciu zamietne. V prípade kupujúceho, ktorý je podnikateľom, vzniká predávajúcemu právo na zamietnutie reklamácie z dôvodu nesplnenia vyššie uvedených podmienok automaticky.

Reklamáciu nemožno uplatniť na tapetu, ktorá už bola nalepená na stenu alebo iný podklad. Kupujúci je preto povinný skontrolovať každú rolku tapety pred samotnou aplikáciou, aby sa na tapete po jej narezaní alebo dokonca po nalepení na podklad nezistili žiadne vady alebo farebné odchýlky.